1.1.Cijena smještaja uključuje: PDV na smještaj, plovilo s opremom prema važećem cjeniku i popisu opreme, posteljinu, pomoćni čamac s veslima, plin, autopilot, GPS, uobičajene usluge čarter baze prilikom primopredaje (check in/out),trošak veza u matičnoj luci.
1.2. Cijena smještaja ne uključuje: trošak goriva, troškove marina i veza u lukama izvan matične, lučke takse i ostale pristojbe, piće, hranu.
1.3. Nakon potvrde rezervacije koja je važeća samo u pismenom obliku uplata se vrši prema potvrdi bookinga i to :
U slučaju da avans u visini 35% nije uplaćen do predviđenog roka , ni nakon pismene opomene , Ultra d.o.o. rezervacija će biti otkazana.
Uplata 35% cijene rezervacije podrazumjeva suglasnost s Općim uvjetima pružanja smještaja na plovilu, a koji mu se ovom prilikom daju na uvid , kao i karakteristikama plovila. Sve što je ovim uvjetima objavljeno predstavlja pravnu obvezu kako za unajmitelja tako i za Ultra d.o.o.
1.4. Dodatne usluge koje se nadoplaćuju prema važećem cjeniku ( transferi s aerodroma ,izvanbrodski motor , spinaker, gennaker, one way ...) se moraju potvrditi pismenim putem najkasnije 7 dana prije početka smještaja.
1.5. Angažman skipera i/ili hostese potrebno je naglasiti prilikom potvrde rezervacije.
1.6. Kopija skiperske dozvole i VHF dozvole treba se poslati prilikom rezervacije plovila , a popis putnika ( crew lista) najkasnije tjedan dana prije počeka smještaja. Poželjno je poslati sat dolaska te eventualno broj leta ako klijent dolazi avionom tjedan dana prije početka smještaja na plovilo.
1.7. Boravišna pristojba se plaća po potvrdi liste posade u bazi u iznosu od 1,33 EUR (10 kuna) /osoba/dan
2.1. Ako klijent iz bilo kojeg razloga otkaže rezervaciju, dužan je po nastalom događaju pismeno obavijestiti Ultra d.o.o. te će obzirom na nastalu situaciju biti terećen za odštetu u iznosu :
2.2. Datum kada je Ultra d.o.o. zaprimila obavijest se smatra osnovom za obračun navedenih otkaznih troškova.
2.3. U slučaju nemogućnosti raspolaganja plovila od strane Ultra d.o.o. zbog opravdanih razloga (veće štete na brodu tijekom prethodnih rezervacija) klijentu će se omogućiti :
2.4. Ako su za vrijeme prethodne rezervacije plovila oštećeni i izgubljeni djelovi koji se nisu mogli nabaviti prije početka nove rezervacije, a isti bitno ne utječu na sigurnost plovidbe , klijent ne može zbog toga odustati od najma ili tražiti umanjenje cijene rezervacije.
2.5. Ultra d.o.o.nije odgovorna za odštete u slučaju promjena ili otkaza rezervacija zbog okolnosti uzrokovane ratom, pobunom, štrajkovima, terorizmom, izvanrednim zdravstvenim uvjetima i mjerama, prirodnim katastrofama , intervencijama lokalnih vlasti i sl.
COVID DODATAK čl. 2 (otkaz uvjetovan Covidom-19 za nove rezervacije od 01.01.2021 do daljnjeg):
Ultra d.o.o. nudi opcije promjena vezane za putne restrikcije:
Sva plovila osigurana su kasko s odbitnim franšizama u visini naplaćene kaucije prema cjeniku za tekuću godinu. Osiguranje za štete nanesene osobama i štete prema trećima je uključeno. Osiguranje ne pokriva štete osobnih predmeta klijenta i imovine donesene na plovilo kao i štete učinjene grubom nemarnošću klijenta ili s namjerom.
3.1. Sigurnosni polog (kaucija) - prije preuzimanja plovila klijent ostavlja iznos kaucije u gotovini ili kreditnom karticom ( Visa, Master Card, Maestro). Nakon usluge smještaja, iznos kaucije se vraća u cijelosti ukoliko nisu uočena nikakva oštećenja ili gubitak opreme. U protivnom se zadržava ova kaucija u protuvrijednosti popravka ili nabavne vrijednosti oštećene/ izgubljene opreme.
Ostavljanje pologa je obvezno i u slučajevima kada je angažiran skiper Ultra d.o.o. U tom slučaju, ostavljeni polog se ne može koristiti za pokrivanje troškova nastalih uslijed skiperove nepažnje i lošeg upravljanja plovilom i opremom.
*za regatni charter zaračunava se dupli iznos kaucije
3.2. Osiguranje pologa (kaucije) moguće je zatražiti uplatu nepovratnog depozita prema cjeniku.
3.3. Ako korisnik želi jedriti izvan područja teritorijalnih voda Republike Hrvatske dužan je o tome obavijestiti Ultra d.o.o. čim prije kako bi se na vrijeme dodatno osiguralo plovilo te će se za isti trošak teretiti klijent. Obavijest o jedrenju izvan područja teritorijalnih voda RH mora biti potvrđeno najkasnije 45 dana prije početka smještaja i to pismenim putem .
3.4. Havarija i veće štete
Štete koje nisu prijavljene i nemaju zapisnik smatra se da su u potpunosti nastale krivnjom klijenta te ih onda on treba i podmiriti.
4.1. Standardno preuzimanje plovila je subotom od 17:00 sati.
4.2. Klijent se obvezuje prilikom preuzimanja plovila predstavniku Ultra d.o.o. predati ovjereni original voucher (boarding pass) sa svim podacima unajmitelja i termina usluge smještaja te uvid u original skiperske i VHF dozvole.
4.3 Plovilo se predaje s punim spremnikom goriva i vode, te se isto tako mora i vratiti.
4.4. Prilikom preuzimanja plovila klijent zajedno s predstavnikom Ultra d.o.o. pregledava listu inventara te potpisom potvrđuje stanje preuzetog plovila. Isto se odnosi i na brodske instrumente.
4.5. Kasnije pritužbe neće biti prihvaćene ako je potpisom prilikom preuzimanja utvrđena ispravnost plovila i kompletnost opreme.
4.6. Eventualne prikrivene manjkavosti i/ ili nedostaci opreme, koje prilikom predaje nisu bili poznati, kao i nedostaci koji nastanu nakon preuzimanja plovila, a koje Ultra d.o.o. nije mogao predvidjeti, ne daju pravo klijentu tražiti umanjenje cijene najma.
4.7. Ultra d.o.o. može tražiti od klijenta da u prisutnosti predstavnika Ultra d.o.o. plovidbom na moru demonstriraju svoja znanja i vještine. Trošak istog snosi klijent i vrijeme utrošeno u testiranje je uključeno u vremenski period najma plovila. Ako se zaključi da klijent nema dovoljno znanja , Ultra d.o.o. će posadi priključiti službenog skipera uz nadoplatu prema cjeniku. Ako klijent odbije dodijeljenog mu skipera, bit će mu zabranjeno isplovljavanje , raskinut će se ugovor te zadržati uplaćeni iznos rezervacije bez prava za nadoknadu štete.
5.1. Prestanak smještaja na plovilu je subotom najkasnije do 09:00 sati. Povratak u bazu za sve jedrilice je sedmog dana noćenja (petak) u 18:00 sati
5.2. Prilikom vraćanja plovila uz ponovnu provjeru prema listi inventara, provjerava se i spremnik goriva. Klijent je dužan predočiti račun zadnje nadopune goriva. Ukoliko spremnik nije pun klijentu se naplaćuje iznos goriva koji nedostaje uvećan za trošak punjenja goriva , kao i štete do visine kaucije ako je prilikom pregleda plovila utvrđeno da postoje.
5.3. Ako je plovilo vraćeno u istom stanju, klijentu se vraća kaucija.
5.4. Klijent je dužan vratili plovilo s ispražnjenim fekalnim tankovima i to najbliže 10NM od obale.
5.5. Kod povratka u luku koja nije ugovorena kao odredišna luka, klijent plaća sve troškove uključene u transfer plovila do ugovorene odredišne luke te propisanu kaznu za kašnjenje ako je do njega došlo.
5.6. Kašnjenja pri povratku plovila zbog vremenskih uvjeta nisu opravdana jer je plovilo potrebno držati posljednjih 24 sata do kraja najma na dovoljnoj distanci od baze . Sva kašnjenja duža od 1 sata će biti naplaćena dvostrukom cijenom dnevnog najma kao i troškovi proizvedeni zbog nemogućnosti predavanja plovila na vrijeme sljedećem klijentu.
5.7. U slučaju da klijent iz bilo kojeg razloga želi produljiti razdoblje usluge smještaja, mora o tome obavijestiti unajmitelja kako bi se provjerila raspoloživost plovila za daljnji smještaj te izvršila sva potrebna dokumentacija za isto ( naplata dodatnih dana smještaja, produljenje crew liste, prijava stranih državljana turističkoj zajednici)
Klijent se obavezuje da:
7.1. Ultra d.o.o.predaje brod u dobrom radnom stanju, čist i sa punim tankovima nafte i vode.
7.2. Ukoliko Ultra d.o.o. nije u mogućnosti predati brod na vrijeme :
7.3. Ultra d.o.o. nije odgovorana za kašnjenja nastala višom silom te vremenskim nepogodama.
Obavijest o pisanom prigovoru je javno istaknuta u prijemnom uredu Ultra d.o.o. Reklamacije će se prihvati samo u pismenom obliku:
8.1. Pisani prigovor se šalje na službenu adresu booking@ultra-sailing.hr
8.2. Pisani prigovor u prijemnom uredu prilikom preuzimanja plovila (Check in)
8.3. Pisani prigovor u prijemnom uredu prilikom povrata plovila (Check out)
8.4. Ultra d.o.o. je dužna odgovoriti na prigovore u roku od 14 dana te čuvati dokumentaciju u vremenskom razdoblju od godine dana
8.5. Prigovori nastali nakon korištenja usluge neće biti uvaženi
9) ZAVRŠNE ODREDBE